- MIN HELG


- jag igår när jag försökte leka cool, som ni ser lyckades jag -
Hej, jag lever! Förlåt för jag inte bloggat något men jag har inte kunnat.. Men ska berätta lite kort nu om min helg :) I förrigår (fredags) var ju älskling här som jag skrev. När han gick fixade jag mig och packa så gick jag hem till Una och var där ett tag. Vi hade ingenting att göra så vi luffade runt. När vi var påväg hem träffade vi Sara, Am, Emina och Silvia (?) På kvällen åkte jag till Masmo och träffade min älskling och hans vänner :)

Igår var jag med älskling hela morgonen sen tog jag bussen hem runt kl15. Packade och käkade mat sen åkte jag till Flempan med papi, hans tjej och lillebror för att ta tåget hem till Norrköping! Men den kom aldrig för det var något fel med tågen. Så jag får åka hem nu på Tisdag istället :) Ska bli skönt. Men jag kommer nog bara vara där ett tag, sen åker jag tillbaka hit till Stockholm om saker blir som planerat!

Skriver om min dag idag om en liten stund.. Har en kladdkaka i ugnen som jag ska fixa nu till mig och lillebror :) Han har tjatat om den ett tag nu haha. Vi hörs om ett litet tag, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0