- IF I HAD TO I WOULD CHOOSE YOU


Brist på bilder kanske? Ja, det kan man säga. Nu är jag iallafall hemma! Träffade Micki i stan så gick vi runt och var hemma hos henne. Sen åkte vi till kiosken i Klocket och åt pomme tallrik som satt finfint ;) När vi var klara var vi i parken med Kadriye en stund. Vi hamnade till slut hos Kadi sen åkte vi vidare hem till mig. Sen gick ner till stan för att käka i MC och gå hem till Micki en snabbis. När vi var klara tog vi spåret till Hageby, vi gick till ute bion som var helt död. Där träffade vi Simon, Almir, Jonte och Aram som skjussade oss till MC. Vi hade inget att göra så vi luffa på spårvagnen sen träffa vi Karen, Feyruz och Johannes. Jag och syster följde med Kadriye och Feyruz halva vägen till Hageby så stannade vi utanför Netto i flera timmar och bara chillade och snackade :) Fick skjuss av syster hem nyss. Inte direkt på humör just nu så jag ska snart gå och lägga mig! Godnatt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0