- HOS MORMOR

Träffade Micki i stan så gick vi runt lite först. Sen satte vi oss i MC ett långt tag och käkade :) Efter en stund tog vi spårvagnen till Klocket för att träffa Kadrye. Sen tog vi 3 spårvagnen tillbaka till stan så tog jag och Kadi andra spårvganen. Hon till Hageby och jag till Navestad hem till mormor. Jag har varit här resten av dagen och haft riktigt kul. Mormor har dessutom klippt mig. Jag är korthårig igen! Klippte riktigt kort, ungefär som förra året. Nu känns mitt hår fräschare iallafall. Ville först inte klippa mig för jag passar bättre i långt men jag orkade verkligen inte med mitt hår.. Kommer nog ångra mig snart men det kommer växa ut snabbt till mina höfter igen :) Just nu tar jag hand om min lilla kusin Celinah så jag kan inte skriva så mycket mer. Visar bild på håret imorn eller kanske senare. Som ni kanske har fattat så sover jag över hos min mormor inatt! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0