- GODNATT


- för någon dag sen -
Träffade Kadriye och Micki i stan. Lämnade en tröja sen käkade vi kycklingkebab. Sen åkte vi till HC så köpte jag en svart långklänning! Vi åkte tillbaka till stan in i MC. När vi var klara gick vi upp hem till mig men ingen var hemma så vi gick hem till Micki för att byta om och fixa oss sedan vidare till ute bion i Folkparken! Där träffade vi Delton, Erduan, Alex, Emrah och 2 andra killar. Alla drog till MC och chillade där sen gick jag hem. Kom precis hem nyss, ska lägga mig i sängen och snacka telefon sen sova! Ska bli så skönt, har gått hela dagen och jag har jävligt ont i fötterna ska jag säga. Bloggar imorgon som vanligt, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0