- 21 JULI


Nu är jag vaken! Eller ja.. Jag vaknade för ett tag sen. Hatar att jag har så svårt för att somna på kvällen och sen vaknar jag hur tidigt som helst. Och senare på dagen blir jag bara trött och orkar inte göra någonting. Men aja.

Jag åkte aldrig hem till min faster igår för jag vet inte vad. Så jag kanske åker hem till henne idag. Fast det blir isåfall lite senare eftersom hon har jobb till klockan17. Men vi får se :) Jämnt när jag planerar saker sen blir ingenting av. Så jag ska inte säga så mycket.

Just nu ligger jag iallafall på min säng och lyssnar på skön musik. Min mage håller på att kurra så jag ska röra mig mot köket nu och fixa någonting! Hörs senare bajskorvar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0