- 20 JULI


- slutat med smink om ni har märkt det på mina nyaste bilder -
Godmorgon haha? Vaknade för en liten stund sen, har inte gjort någonting :) Ska chilla en stund sen ska jag börja fixa mig för att åka hem till faster och umgås med henne! Ojuste, glömde skriva igår om min header. På bilden har jag faktiskt på mig en topp utan ärmar ni vet? Men man ser den inte, så tro inte att jag är naken eller något haha. Whatever, har fått frågor också om vem jag är tillsammans med osvosv. Det är en underbar kille från Stockholm som ni i Norrköping inte känner direkt men aa, nu vet ni iallafall :) Har ni fler frågor om något så är det bara att fråga, jag bits inte. Skriver kanske mer senare ♥


Kommentarer
Postat av: Romina

Hihi jag vet :)

2011-07-20 @ 13:35:22
URL: http://thacrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0