- 19 JULI


- jag idag -
Träffade somsagt älskling igår, vi var hemma hos han och bara chilla. Just nu chillar jag liggandes i min säng helt nyduschad osv. Skulle åka hem till faster idag för att umgås och mysa med henne men hon dissa mig :( Haha nejdå, hon har jobb och grejer så vi ska ses imorgon istället! Bättre så, så att jag kan vila lite idag. Känner mig seg och har ont i hela kroppen :/ Ska iallafall äta mat snart sen kanske jag lägger mig och sover en stund? Sover så jävla dåligt om nätterna. Men aja, ska försöka fixa bloggen nu också när jag har tid :) Skriver mer senare ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e du tsm med?

2011-07-19 @ 15:32:36
Postat av: Anonym

vem är du tillsammans me?=)

2011-07-20 @ 08:54:32
Postat av: sarah

vem är du tillsammans me?=)

2011-07-20 @ 08:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0