- 14 JULI


Vet inte vad jag gör vaken den här tiden. Någon busringde mig typ klockan 4, 5 på morgonen. Sen dess hade jag lite svårt för att somna men jaja :) Just nu är jag hemma ensam? Palla dissa mig då. Chillar bara med datan, min bestfriend <3 Iallafall.. Funderar på att gå och lägga mig igen haha! Fet jag är. Idag kanske jag drar till Grönalund med Una och några också, vi får se om jag orkar. Dom här 2 senaste dagarna har jag skrivit hela tiden att jag ska ut och grejer men till slut har jag bara stannat hemma och sovit bort hela dagen. NICE. Det har varit fint vädret och grejer också, smart att sitta inne då :) Men så kan det gå när man heter valerie. Hejdå bajskorvar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0