- 13 JULI


- helt död bild men whatevaaa -
Hejhejhejhej och hej. Sitter och har tråkigt, tjock kul. Har inte gjort någonting förutom att fixat mig och käkat. Sjukt onödigt eftersom jag inte ska göra något, men aa okej. Har lust att åka till Norrköping i en vecka.. Ska jag? Eller ska jag inte? Hmm.. Beslutångest! OMAGAD. Ae, ska försöka hitta på något och göra något vettigt. Drar kanske ut. Eller? Pallar inte.. Åh. Har ingenting att skriva egentligen förutom att jag har lite hemlängtan. Men ändå vill jag inte åka. WHAT THE FUCK.. Wow, nu messa Una mig. Någon som bryr sig om mig iallafall :) Ska träffa henne snart, trevligt trevligt! Ska sluta babbla massa skit nu hehe, pusshejdå sakna mig inte för mycket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0