- YESTERDAY

Igår blev det ingen stan med mamis, bubu!
Men ska dit imorn istället, då måste jag köpa present till Maribel också! ;)
Whatever, igår - Träffade Sandy & Rebecca, psykopaterna.
Vi skulle dra och dansa Zumba på något stället, men istället..
Hamnade vi på macdonalds!! Ja, så kan det gå.
Haha, vi satt där med Mosab och Sarmad och hade roligt...
Tills jag fick ett sms av Francesca... DANSTRÄNING!
Hade glömt bort det helt, så tog spårvagnen till HH och dansa arlset av mig.
Fick lära mig en massa danser på en och samma gång!
2 dansuppvsiningar på lördag (nästa vecka) på morgonen & på kvällen.
Kommer bli riktigt roligt tror jag! Är redan taggad hihi.
När jag kom hem igår pluggade jag faktiskt lite sen däcka diiiiirekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0