- TORSDAG/FREDAG

torsdag: vaknade nån gång och tog en dusch. mådde skit dåligt så jag ringde syster och snackade om allt och inget. sen bestämde hon sig att jag skulle hem till henne så jag gjorde det hehe.. hon fixa sig sen åkte vi hem till feyruz i hageby och käkade tacos med jonna & criss. sov över där med syster.

fredag: vaknade halv 3 ungefär av att kimi kom hem till feyruz. vi chillade bara sen gick vi till Hc och sen hem tillbaka till feyruz. när hon hämtat sina kläder drog vi hem till karen med 2 andra tjejer också så käkade vi mat. tjejerna drog ut på fest medans jag satt där själv, kollade på tve hela natten och snackade i telefon med en ni inte får veta nanana. whatever, sen somnade jag direkt efter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0