- TISDAG

Vaknade tidigare än vad jag brukar idag för att få sällskap till skolan med Johannes och Salle hehe. Idag hade jag bara, träslöjd, matte, engelska och sen slutade jag kvart i 2 med idrott. Gick tillbaka till skolan för att träffa Johannes och Salle. Var kvar i skolan lite, chillade och snackade. Efter nån timme börja vi röra oss hemåt! Var så jävla hungrig så började äta direkt haha. Efter det la jag mig i sängen och läste en bok, tro det eller ej hahah! Somnade sen tills typ nu, skönt att få sova ut fan! Ska hoppa in i duschen snart sen ska jag platta håret och plugga engelska läxa jag har tills torsdag -.- Jippi?

btw, mammas kille har typ rensat datan ohså för vi hade massa skit. Och gissa vad som hände? ALLA mina bilder gick bort. Blev så jäääävla arg. Hade fixat allt så fint i mappar och åååh ='( La ner hela mitt liv på allt det dära skiten, okej nu överdriver jag hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0