- SLUT PÅ LOVET

Igår kom faster och mini kusin hit istället. Så jävla sööööööööt unge, ville bara äta upp henne! När dom åkte hem kollade jag på tve med the family. Gick och la mig runt klockan 12 för att försöka vända på dygnet. Somnade till till halv 3 tills en började smsa mig och tvingade mig att vara vaken haha =( Smsade till klockan 6 på morgnen och vaknade idag kl4. LYCKAT VA?! Vet inte hur jag ska upp till skolan imorn..

Anyway, har hunnit duscha, torka håret och äta. Nu ska jag sminka mig och platta håret! Sen ska jag följa med mami till Hemköp för att handla en snabbis och direkt efter ska jag åka hem till kusin så ska vi dra till HH.


old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0