- MY HEART IS A PRISON AND YOU HAVE LIFETIME


jag i skolan idag!

Idag slutade jag skolan kl2! Gick rätt så snabbt fast ändå inte haha. Just nu håller jag i alla fall på att fixa ett videoklipp. Efter det ''måste'' jag ladda ner musik till mobilen. Har redan massa med musik men inte tillräckligt än hähä ;) Whatever, idag har jag äntligen dansträning! Så skönt. Har längtat att få träna igen bara att jag är lite seg av mig idag, sov ju ingenting inatt =( Måste även snart få i någonting i magen, blev inte mätt i skolan HAHA OH DIN FETAA =D Efter jag har ätit ska tvätta bort mitt smink och sminka om mig för jag sminkade mig inte ordenkligt imorse så det har blivit kladdigt och fult, sen tar jag spårisen mot HH!
Aja vi hörs när vi hörs :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0