- MY DAY

Idag vaknade jag ensam hos Karen ungefär halv 3. Låg där i sängen ett bra tag och kollade på någon film som gick i tve. Den hette någonting Turn it up, rekommenderas starkt! Alltså killen som var med var så jävla het fin söt & ALLT. Han vann Taylor lautner faktiskt haha! Anyway, städa lite här och där och fixade mig sen kom syster hem kl5 ungefär. Då knallade jag hemåt, byte om & fixade mina naglar sen gick jag tillbaka hem till syrran.

Där var dvärgen Nicole, senare kom Feyruz & andra dvärgen Kelly. Vi käkade mat och bara chillade. Runt klockan 12 så gick vi uppåt mot västertull för dom skulle hem till nån, då gick jag hemåt och nu är jag här hemma helt ensam.. och softar loss. Har verkligen slösat bort min sista vecka på jullovet! Har bara varit hemma och deppat. Tack vare en person, kan verkligen inte visa hur tacksam jag är =) jävla psykopat äckel..

jag igår! osminkad..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0