- MÅNDAG

Idag vaknade jag kl7 och började fixa mig skit segt så jag hann komma till skolan när människorna hade dött ut. Alltså dagen var så jävla lång, höll på att dö! Vi slutade kl2 för sjutton vad tänker dom med? ='(. När vi slutade var jag kvar ett tag med Salle, Rebecca och Sandy. Hade så jävla roligt att jag nästan råkade bajsa på mig av garv, nice! Whatever, när jag kom hem käkade jag typ 1000 smörgåsar och pasta med carbonara mumaaaaa! Inte mat älskare här inte. Sen la jag mig i soffan och kollade på någon snuskig film som gick i tve hehe men jag orkade inte sträcka mig till kontrollen även om den låg brevid mig (a) Helt plötsligt somnade jag bara sådär POW. Vaknade nyss och svettades som en gris, men se det från den ljusa sidan! Nu behöver jag inte duscha ikväll ;)

HAHAHAHHAH FÖRLÅT JAG VAR BARA TVUNGEN!
Fick helt plötsligt för mig att söka på ''analklåda'' i google?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0