- LÖRDAG

Vaknade nån gång med mina brudar hos Maribel.
Vi började käka, fixa oss & hjälpa Mari att städa!
Sen åkte jag in till stan med mamma.
Köpte present till Maribel och sen fick jag med mig leggins,
och ett par jeans från Gina tricot. Måste bara säga..
MITT LIVS BÄSTA KÖP EVER!
Är helt kär på nytt, sitter så jävla bra och bekvämt! Love it.

Jaja, drog hem och byte om osv sen åkte jag hem till Mari.
Där var ett par tjejer, vi hade roligt och allt sen var jag
och Francesca tvugna att komma till mormor för vi & släkten
skulle göra en överrasknings fest till vår morbor, men gissa vad..?
Det blev inte direkt någon överraskning eftersom han kom när vi
höll på att fixa allt här och där. HAHAHAH fyfan vad fail!
Han ba: vem fyller år? HAHAHA.
Jaja, ska umgås med alla och sen ska jag och Chesca tillbaka till Mari, puss!♥


skit gammal bild, inget smink blääää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0