- KRYSSNINGEN

Hade faktiskt jätte trevligt på kryssningen med min släkt! Hela släkten vare ju inte men vi var typ 17 pers i alla fall. Haha. Hade jätte roligt med dom =) Hade redan varit på samma båt typ för 3dje gången så det var ju inte direkt något nytt för mig, men ändå. I fredags gick vi runt i affärerna bara, kollade runt i båten, vi käkade på nån resturang, och umgicks med varann osv.

Lördags så gjorde jag faktiskt inte så mycket vilket jag ångrar! Vaknade jätte tidigt, käkade frukost buffe. Så jävla gott vare hihi! Sen gick jag till rummet och somnade till kl7 =( Fixade mig och sen gick vi på någon show grej. Dom dansade och massa. Kl12 så började alla dricka och festa osv. Vi skulle till fest som alltid finns i båtarna för er som vet? Aa men jag gick inte för jag hade absolut ingen ork. Ångrar att jag inte följde med faktiskt!

Lite kort om helgen i alla fall, gjorde massa annat men orkar inte berätta varenda detalj, puss...


Kommentarer
Postat av: lidiiaagahonaa

vilken båt åkte ni . :* pusss <3

2011-01-24 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0