- JUST A DREAM

Hade skrivit värsta inlägget förut men det gick typ bort? Typiskt.. Ya värsta inlägget, haha vad jag överdriver men jaja ni fattar i alla fall ;) Gick ju och la mig tidigare idag, jag däcka direeekt! Vaknade kl8 och hoppade in i duschen. Har plattat mitt hår lite och nu sitter jag här medans jag håller på att ladda ner en film som heter The bloody valentine. Skräckfilm! Älskar skräckfilmer =) Den verkar bra, fast inte värst WOW. Haha men ger den en chans ;)

Btw, min pappa ringde förut och sa att vi ska åka på kryssning nästa vecka istället för jag vet inte vad =( Fick värsta sad face för jag var ju så taggad! Jaja, dagarna går ändå snabbt hihi!

Men nu ska jag sluta babbla massa skit! Sista inlägget idag, ska sova efter filmen. Hörs imorn, godnatt ♥

maribelpoblete&valeriemuñoz, BIGLOVEE TO U SWEETHEART.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, trodde jag såg två dvärgar, men jag hade rätt

2011-01-18 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0