- JAG ÄR UPPE!


väldigt gammal bild.

Gooosh, kunde inte somna om vafan.. Så jag har varit vaken hela natten och bara lyssat på musik från mobilen! Alltså jag kommer aldrig lyckas vända tillbaka dygnet =( Aja.. Nu har jag gått upp ungefär en timme tidigare än vad jag egentligen ska, typ. Men bättre för mig, då hinner jag fixa mig i lung och ro hihi. Vet inte ens vilken tid jag börjar.. Vi har ju fått nytt schema och grejer, blev ganska nöjd med det faktiskt! =)

På fredag, alltså imorgon.. Så ska jag på kryssning förresten! =D Jag är fett taggad hihi. Det var ganska länge sen jag åkte på kryssning, typ ett år sen. Har åkte på kryssning typ 1000 gånger men aja. Ska åka på kryssningen med papi, hans tjej, lillebror och så vet jag inte om några i släkten ska med? Anyway, jag ser verkligen fram emot det! =) Men nu ska jag sluta skriva en massa och börja fixa mig hihi chau ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0