- hahahaaha.

Anonym om - MC:
åhh, vad fin du e.... Not
gör en näsoperation när du har råd gumman, ingen vill gå runt med en näsa lika bred som en jag vet inte vad....

SVAR: hahah alltså jag garvar bara åt det här? om du stör dig så mycket på min näsa så sluta kolla min blogg? ingen har tvingat dig right? dåså, omogna snorunge. jag tänker inte göra nån näsopration för du säger det eller inte tycker om min näsa? det handlar väl om vad jag tycker? tar inte åt mig om av det du tycker eller säger hit och dit. innan du ska snacka om andras utseenden så kolla på dig själv, sen kan du komma och börja snacka. haha märks att du inte är nöjd med dig själv eftersm du försöker trycka ner andra som är bättre än dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0