- FREDAG

Okej, nu är det egentligen lördag eftersom klockan är snart 5 hehe men whatever. Skulle ju på filmkväll i Strömma men det blev inte så! Utan jag åkte hem till Francesca istället, helt planerat av mig själv hähä ;) Vi chillade, lyssnade på musik och hade roligt osv. Sen träffade vi Christian och Belli. Vi drog till HH för att kolla läget och det ända jag har att säga är D Ö T T! Så vi åkte till Haga, det var lika dött där också. Så alla åkte hemåt haha. Hade ändå kul men dom där pajjaserna =) När jag kom hem käkade jag snabbt och la mig direkt! Jag var helt död av kylan och av min trötthet mohahaha.

Nu är jag vaken för jag vet inte vad som väckte mig haha! Men ska lägga mig nu igen, ciao ♥

inte tusen år gammal bild!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0