- DAG 27 – MIN FAVORITPLATS.

30dagars listan börjar ta slut snart, nu är vi i alla fall på dag 27. Min favoritplats - Jag vet faktiskt inte vad min favoritplats är. En plats jag i alla fall älskar är Chile! Jag åke ditt 2007 tror jag? I en månad ungefär. Det var första gången för mig och jag måste bara säga att det var en underbar känsla att vara där! Fick träffa resten av mina släktingar och kusiner för första gången och min storebror också! Kan faktiskt inte beskriva med ord hur roligt jag hade det där borta. Pappa ville flytta ditt med mig och min bror i bara ett år. Men jag sa nej, vilket jag ångrar. Men aa så är det, hoppas verkligen att jag kan få chansen att få åka ditt igen!


från vänster: kusin, storebrors lillasyster, jag & kusin. fan va små vi va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0