- BLÄÄÄÄÄ.

Gick och kollade glasögon tidigare idag föressten, HAHAHAHH.
Blev faktiskt nöjd med mitt val, får se vad vännerna säger bara,
hahahhahahahaahhahaha tycker synd om mig själv! =)

Ojust fyller år om 17 dagar mohahah! Glöm inte gratta mig på facebook ;)

Har tråkigt, bläääää. Det märks nog. Alltså stackars er, jag bara babblar SKIT.
Det märks att min blogg har varit typ boring på sistonde, min statestik är skit låg nu.
WHATEVAAAAAA, orkar inte bry mig helt ärligt mohaha =)

Nu ska jag i alla fall plugga SO. HATA SO!
Under alla mina år som jag har levt, har jag aldrig blivit godkänt i SO.
Och kommer förmodligen aldrig att bli det heller.
Vafan ska jag kunna om historia och massa annat sånt skit, vad har det med dans att göra?
Ska ha ett jävla ''prov'' eller något på onsdag, har inte tränat nåt och jag suger på't.
JAJAAAAA, ska läsa en bok också. Älskar att känna mig duktig hihihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0