- 5 JANUARY

Shena era bögar! Passar på att blogga nu eftersom alla sitter i köket och dricker. Hahahah alltså det är sjukt, nästan alla har försökt få mig att dricka? Men jag är duktig och har tackat nej ;) Whatever..

När Nicole kom hit så var det första alla gjorde var att skrika ''WEEEPAAA!''. Hahhaha alltså vad skadade.. Roligt vare i alla fall. Eller aa jag var i toan för jag blev skit arg och ledsen för en sak. Men nu är jag på bästa humöret tack vare min underbara älskade syster! Anyway, har typ ingenting att skriva. Skrev bara för er skull , naaw vad jag kan ljuga. Skoja hehe men nu ska jag gå och måla min naglar med ett nagellack som Kelly kom med, skitfin! Sen ska jag äta maten mamma kom med nu, mumaa.

Okej nu blev inlägget för långt! Chau ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0