- 2011

Ulalaaaa vilken underbar natt jag hade! Gick runt med ett leende hela natten, så jävla glad! Hemma hos mormor släppte man dans tills man började tröttna. Sen la jag, Francesca & Kevin oss i ett rum och chilla och käkade piroger.

Runt klockan 11 på morgonen däcka Francesca sen kunde inte jag och Kevin sova hahah. Jag sov bara en halv timme och inget mer. Halv 2 drog Kevin hemåt och samtidigt vaknade Francesca, vi käkade frukost sen däcka vi. Francesca drog ut med Maribel och jag vaknade nyss. Är fortfarande trött men kan inte sova =(..

2010 var ett år jag inte kan klaga på, för det var verkligen ett underbar år.
Men jag hoppas på att 2011 kan bil bättre ändå! pusssss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0