- ...

Alltså ni eller du som kommenterar massa skit om mitt utseende och med vad jag tar kort med och om massa andra grejer.. Seriöst jag tycker synd om er, som snorungar ni ska hålla på. Väx upp och skaffa ett liv! Alltså sitter och klagar om att jag tar kort med cam och att jag ska ta bort min blogg för det? Jag är inte den enda som gör det , så då ska alla bloggare som tar kort med sin cam ta bort sin blogg? Haha idiot. Och bara för jag la upp 2 bilder där jag inte tar kort med min cam betyder det inte att jag tog åt mig av det du/ni skriver? Sköt ert, så sköter jag mitt. Om ni vill något så kom och säg det personligen och visa vem du är istället. Det är inte jag som skämmer ut mig här, det är ni/du som gört. Och mitt utseende kanske ni inte tycker om? So what? Jag bryr mig inte om vad ni tycker, jag är i alla fall nöjd med mig själv. Det är inte jag som valde att se ut såhär. Sluta skriva massa skit för jag accepterar ändå inte era kommentarer, men om ni ska forsätta såhär okej gör så.. Det är ändå bara ni som slösar er tid på mig och det är okej för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0