-





SVAR: Många har frågat mig om det här. Det är svårt att förklara så jag har nu printat bilder som visar hur man gör. Har ni några fler frågor om det här är det bara att fråga!



Du väljer en låt, videoklipp eller vad det nu än är på youtube. Och under videon så står det ''Bädda in''.
På bilden är det markerat med rött. Du trycker allra först där!


Då kommer det här upp. Du markerar allt som står i den lilla rutan och kopierar det.


Sen loggar du in på din blogg och trycker på ''HTML''. Man ser inte så bra på bilden men ni vet där
ni trycker för att publicera en bild? Ni trycker där brevid som ni ser på bilden.


Efter det klistar du in det du kopierat från youtube här! Sen trycker du på ''uppdatera''. Klart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har gjort som du sagt men det kmr inte fram ngt inlägget blir tomt... Vad gör jag då?

2011-02-12 @ 20:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0