- TORSDAG

Träffade ju Kadriye idag.. Vi åkte till Haga fritidsgård och bara chilla. Sen åkte vi till klocket och gick in i kiosken en snabbis. Tog spårvagnen påväg till Ektorp men istället hoppade vi av i stan och ''träffade'' några. Dom skulle till arenan i idrottsparken för att kolla på nån IFK match. Jag och Kadriye bjöd oss själva att följa med dom, hehe. Där fanns en massa folk man umgicks med. När allt var slut drog alla hemåt. Kom hem 10 i 10. Har tjockat mig med massaaa mat, glass och godis. Oh din feta. Nu ska jag sätta mig framför tven med syster, bror, mamma, kimi & stephanie och kolla på film med chips och grejer. Har skola imorn men jag skita i. Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0