- TISDAG

Förlåt för att jag inte bloggat något!! Men har inte suttit vid datan idag förens nu hehe. Var i skolan som vanligt. När jag sluta gick jag hem och käkade med syster, sen fixade jag mig och så kom Kadriye hit. Vi åkte hem till henne hon bytte om, sen gick vi till Strömma en snabbis. Blev lite katastrof så vi gick därifrån ;) Vi drog oss ner mot stan och käkade kycklingkebab. Så kom min lilla tampong micki <3 Vi tog spåret runt Haga tillbaka till Västertull så hoppade jag av. Har duschat och ska nu plugga SO en snabbis! Har prov imorgon buhu =( På min födelsedag.. Glöm inte gratta mig hihihi (K) Sista dagen som 13åring blev ju rätt så lyckat. Tack tjejer , vi när bäst efter mig ♥
- jag i söndags -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0