- TISDAG

Yeah, idag är det tisdag! Inget speciellt direkt haha. Ne men här sitter i alla fall jag med största mensvärken jag har haft i 3 dagar men ändå på topp humör! Idag har jag faktiskt inga planer, tänkte faktiskt dra mig mot köket och fixa något att äta. Jag är så hungrig att det rinner dregel ur min mun, eller nae men aa.. Efter det ska jag ta en hääärlig dusch och fixa moi. Ska inte sitta inne på ett sporlov hallå?! NJUT. Fan vad det snöar, fuckin snöstorm. När ska snön ta slut vafan?!?!?! Okej, det var roligt i början men nu är det för mycket -.- Men nu ska jag sluta babbla, snön försvinner inte genom att jag klagar hehe, alltså har ni märkt att jag har tråkig? Jag gjorde det nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0