- TIDSFÖRDRIV

Hur bor du: lägenhet?
Brukar du komma i tid: hehe jag är chilenare hallå..
Hur lång är du: 1.54
Kan du laga mat: tror de.
Vad jobbar du med/pluggar du: öh.. ?
Vad har du på dig just nu: leggins & randig tröja.
Har du någon fobi: SPINDLAR USH!
Hade du en bra kväll igår: Kan man väl säga haha.
Vilket är ditt senaste inköp: minns inte.
Din favoritdryck på morgonen: beror på vad jag är sugen på hehe.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma ofc =)
Har du sovit i din egen säng inatt: yes man.
Vad hade du sönder senast: min skrivbok i skolan hehe.
Vem snackade du med senast: syster.
Varm favoritdricka: te.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: cola.
Alkoholhaltig favoritdricka: cider.
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte :D
Saknar du någon just nu: nopp.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: svårt.
Vad stör jag mig på: inbillar och lögnare!
Intressen: dans <3
senaste person du kramade: adnan

Senaste person du ringde: mamis.
Senaste person som ringde dig: lillebror.
Vad drack du senast: vatten.
Vill du ha barn: självklart.
Längtar du till din nästa födelsedag: haha självklart, BARA 1 år kvar :p
Har rakat dina ben någon gång: haha ja.
Är du sugen på något nu: godis men ändå chips mohaha!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingenting.
Använder du hudkräm: aa? xd
Attraheras du av män med skägg: haha vet inte, på vissa äre fint på andra inte. beror på!
Micro-pop eller poppa själv: micro ;)
Brukar du baka: då och då.
Röstade du i det senaste valet: nae.
Är du nöjd med ditt liv som det är : absolut!
Vilken låt lyssnade du senast på: Trevis McCoy - Billionare (REMIX)
Har någon annan sovit i din säng inatt: noppsnopp.
Vad tycker du är äckligt: du.
Har du pengar på mobilen: aa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0