- SJUUUUUUK.

Har bara varit hemma idag för jag har blivit sjuk!
Vaknade mitt i natten, kl3 av att jag hade ont i magen från ingenstans?
Helt plötsligt började jag spy brevid min säng, IIUUU!
Somnade om och var tvungen att springa till toan 3 gånger,
för att spy. USCH, så jävla äckligt! Hatar att spy & vara sjuk.
Det händer aldrig att jag blir sjuk, så just nu mår jag som ett ashole.

Har ont i huvudet och hela min kropp är skit svag.
Orkar inte ens stå upp i 5 sekunder, fyfan!
Drar nog inte till skolan imorn, måste vila upp mig till lördag.
Fan att jag ska bli sjuk just den här veckan när massor händer.. Typiskt! -.-


Maribel & jag, på hennes tjejkväll. (K)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0