- MÅNDAG

Kom hem från skolan för inte så jätte länge sen.. Det var en hel vanlig skoldag, missade dock 2 lektioner.. Whatever. Alla hjärtansdag idag, tragiskt haha nedå men aa hatar Alla hjärtansdag av någon anledning. Måste berätta att idag när jag öppnade mitt skåp idag såg jag en rosa liten lapp med ett hjärta på, blev skit glad och tänkte att Alla hjärtansdag inte är så illa då. Men när jag viker upp det lilla pappret ståre ''Glad alla hjärtansdag / becka & sara'' ?!?!?!?!?!?!?!?! Wtf, fail. Aja ska käka något snart, skit mat i skolan idag smakade fan ingenting. Haha alltså ni märker att jag typ är irriterad va? Kommer säkert få min mens snart haha.. Anyway, sen ska jag på dans med tjejerna. Nästa dansuppvisning är i Borgsmo discot, vet inte när men jaajaaaaa. Efter dansen ska jag träffa my brow kadriye. Får se vad vi hittar på idag rå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0