- LÖRDAG

Träffade Micki och vi gick ner till stan, lämnade Beccas väska. Sen tog vi spåret till Klocket och hämta Kadriye. Vi åkte in till stan för att möta mamis, fick pengar. Vi gick och käka kycklingkebab. Sen satt vi där en lång stund och hade massa kul! Efter tog vi spåret till Eneby, vet faktiskt inte varför. Vi bara åkte runt. Till slut hamnade vi i MC och snackade en låååång stund. Kl7 drog vi till Hagebyhus och jag hade dansuppvisning. Gick väl sådär, gjorde bara 2 små fel men aja. Sen drog Micki hem medans jag och Kadriye drog hem till mig och käkade. Kl11 tog vi spåret till Klocket och var med en massa skönt folk! Kom hem halv 1 och nu nördar jag data och smsar. Underbar dag fan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0