- GOOD NIGHT MOTHERFUCKERS

Ikväll jag har bara mysat i soffan framför tven med mamis, syster och en till. Lillebror ska sover över hos en kompis så nu har vi lite space här hemma hahah! Just nu nördar jag i alla fall sönder datan. Ska snart in i köket och fixa något litet att äta, känner att jag börjar bli småhungrig :$ Sen ska jag nog gå och lägga mig! Ska upp riktigt tidigt imorgon för kl11 har jag dansträning i Hagebyhus! Orkar verkligen inte men jag måste för Stage är nu på fredag tror jag va? Eller? Whatever efter  träningen ska jag nog träffa Kadriye och Micki ♥ Får se vad jag hittar på med mina pajjaser då rå! Vi hörs imorn då bögar hihi, love ya all.

- Tog en timme för mig att skriva inlägget vafan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0