- DAG 8 – EN DÅLIG VANA JAG ÖNSKAR ATT JAG INTE HADE.

Bita naglarna - Det är så fult och äckligt att en tjej ska bita på naglarna! Det är så pinsamt att ha helt fuckade och fula naglar. Vågar inte ens visa mina händer för någon för det haha..

 Rapa - Jag ska jämnt rapa, vet inte varför. Det är så fult när tjejer ska rapa, dessutom äckligt.

''Skaka'' på benet
- Jag ska jämnt ''skaka'' sönder med mitt högra ben! Jag vet inte ens varför, ibland gör jag det utan att jag en märker. Och folk ska jämnt klaga om det haha!

Leka pajas
- Alltså jag ska typ jämnt leka pajas när jag skäms för någon/något eller typ är blyg osv. Sen börjar jag överdriva och till slut skämmer jag bara ut mig själv utan att jag ens märker det. Brukar gå lite över gränsen faktiskt haha.. Och folk brukar tycka att det ibland är irriterande eller typ börjar tycka illa om mig osv. Eller att jag försöker söka uppmärksamhet vilket jag inte gör alls.  Bryr mig egentligen inte om vad folk tycker om det, jag är ju bara mig själv men jag tycker att när jag håller på sådär att överdriva så visar jag bara vilken omogen snorunge jag är haha. Vill helt enkelt mogna upp mer och bli mer seriös. Vilket jag kan vara ibland, när jag vill.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0