- ALWAYS IN MY HEART

Igår var jag i Hagebyhus disco med dom bästa♥ Var inte så danssugen och värsta ''party sugen'' haha, så jag hade inte överdrivet kul som jag brukar ha. Men roligt hade jag ändå!.. När jag Almir, Christian, Micki och dom skulle ta spårvagnen hem skulle den komma om en timma. Så vi GICK ända från Hageby till Stan =( Om jag inte dog alltså, jag hade bara en skinnjacka på mig!!! När jag äntligen kom hem var mina lår och röv skiiit röda, stackars mig. Och när jag skulle lägga mig hade jag på mig mjukis, munktröja och 2 täcken. Ändå darrade jag av att jag frös så mycket, sjukt! I alla fall, idag vaknade jag kl11, hoppade in i duschen och duscha en snabbis. Senare ska jag träffa Micki <3 Vet faktiskt inte vad vi ska göra, men jag måste lämna Beccas väska till Sandy. Sen får vi se. Och kl 20.00 ikväll ska jag ha dansuppvisning med Mari och Chesca i Hagebyhus idag, be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0