-


grabben
om - I'M READY TO GO!:

hej valerie
ville bara påpeka om en sak. jag har sett från kompisars facebook/ bilddagbok
att du skriver elaka kommentarer till folk och trakasserar de en aning . mår du bra av det eller varför gör du det ? för att sänka andras självförtroende och höja ditt ?
skulle vara tacksam för ett svar =)

SVAR: Alltså har du tråkigt som skriver det här till mig eller?
Nae, jag försöker inte sänka andras självförtroende genom att höja mitt?
Jag har redan tillräckligt med självförtroende hörredu ;)
Antingen driver jag eller nåt, vad vet jag? Jag vet ingenting om vad för elakt skit jag har skrivit om till nån.
Och om jag har gjort det, so what?
Det har du absolut ingenting med att göra!
Om jag skriver skit till andra, så är dom väl värt det. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0