- DAG 6 – TYP AV KILLAR JAG FALLER FÖR.

 

Hahaha uuh, den här punkten gillar jag ;) Nemen det är faktiskt olika på olika killar. Jag är sån som inte bryr mig speciellt mycket om utseendet. Men annars så faller jag för killar som är mörkhåriga. Har skit svårt för att gilla ljushåriga, sorry guys haha.. Så jag föredrar nog mörkhåriga typer ;) Han ska ha lite magmuskler föressten, åtminstonde lite. Så hett hihi. Helst gröna eller ljusa ögon, men det bryr jag mig inte så mycket om. Han ska ha ett hål i ena örat också, GAAAAH!Så sexigt, jag dör för sånna killar som har så alltså hahaha. Och han ska inte va såhär nån som tror han är något, tror han äger hela stan. Haha hatar sånt, ''jag kan få vilken tjej jag vill''. Såååå avtändande, hatar verkligen sånna där alltså haha! Gillar killar som är sådär skit söta och skit snälla mot en. Men inte föööör mycket! Då blire bara jobbigt och töntigt. Ibland då haha. Man ska vara sådär lite nasty också haha, misstolka inte, men vet inte hur jag ska förklara. Ni fattar nog, hoppas jag =P..

Om vi ska snacka om insidan nu, äääälskar jag bara sånna killar som skiter i alla bara för en. Alltså sådär skiter i vad andra tycker osv. Att han älskar en för den man är osv, så gulligt!!! Sånna som bryr sig om en även om man är osams eller arga för saker och ting. Dom killar som påminner dig varje dag hur mycket han älskar dig även om du fattat det första gången. Åååhh älskar sånna killar alltså, så jävla gullit haha, men som sagt. Det får inte bli fööör mycket, det blir bara jobbigt och man tröttnar då. Det var lite ''kortfattat'' nu om vad för killar jag faller för.

Har egentligen redan en person i mitt hjärta just nu,
och tycker att en kille ska vara just like him




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0