- SVAR

har du kvar din oskuld?
svar: ja.

hur gammal är du?
svar: 14, alltså 97a.

har du en kille just nu?
svar: ja.

gillar du att vara ute mycket?
svar: ja, om man har bra sällskap så.

jag kände en tjej som heter Valerie när jag var liten och hon bodde i min gård med sin mamma och lillebror som kanske var 1 år eller mindre, och hon gick i samma skola som mig. men efter sexårs så slutade hon och även flyttade, så jag undrar om den tjejen är du? plus så kände mina föräldrar din mamma jätte bra. vi var typ ute i gården, jag och min lillasyster med dig hela tiden ;) Skulle vara tacksam om du svarade ;) oj nu blev den frågan till ett brev men kör till.
svar: jag vet faktiskt inte, jag känner igen lite av det du skrev. Men min lillebror är bara 1år yngre än mig och jag slutade Hagebyskolan (omdetärdenskolandusnackarom) i 2an? Menar du gården/parken i Hageby? Måste tyvärr veta ditt namn för att svara på det. Lite svårt att svara på den här frågan när jag själv har frågor till dig.

hur fixar du din header?
svar: med olika pogram som jag har laddat ner eller på olika hemsidor.

varför är du fin loca!?
svar: haha gullig due!

bor du i stockholm nu eller bor du i norrköping?
svar: jag bor i Norrköping men jag funderar fortfarande på om jag ska flytta eller inte.

cola/fanta?
svar: cola.

hund/katt?
svar: hund.

vänner/kille?
svar: det kan jag inte svara på.

kram/puss?
svar: beror på.

hur länge var du egentligen i stockholm?
svar: kanske en månad eller något?

har du bättre kontakt med din madre än med din padre eller tvärtom? ;)
svar: jag har bättre kontakt med min madre för hon vet mer om mig än vad min padre gör, jag berättar nästan allt för henne.

vem vet exaaaaaaakt allt om dig...
svar: det måste vara francesca och maribel.

skulle du vilja bli slickad av en bulldogg eller en pedofil med en kniv i bakfickan?!
svar: hm.. svårt val. måste nog välja pedofilen! han kan vara sexig, vem vet?

mysa hemma med din pojkvän eller gå ut med vännerna och festa loss like a sexybiatch? :*
svar: det beror på vilket humör jag är på heheheh.

älskar din blogg sjukt fin :D

svar: vad glad jag blir :) tack så mycket!

har du riktiga glasögon? alttså med effekt eller är det bara vanliga köpta från affär eller har du glasögon?
svar: på just den bilden du kommentera på så är det vanliga nördglasögon utan effekt. Men annars så har jag ju riktiga glasögon med effekt.

när tycker du att det är okej att tappa sin oskuld?
svar: när man helt enkelt är redo? och man ska dessutom älska/vara kär i killen och veta att han också älskar dig.

vem fixar dina ögonbryn och tycker du om dom just nu?
svar: jag fixar dom helt själv och jag är nöjd med dom.

har du älskat någon kille så mycket så att du skulle kunna göra vad som helst för han?
svar: aa.

hur länge har du dansat och varför tycker du om det?
svar: kanske sen jag var 6år ungefär? har alltid tyckt om att dansa och det kommer jag nog alltid göra. jag känner mig som lyckligast då. när jag är på dåligt humör och sen drar på dansträningarna eller bara dansar med vännerna så mår jag bra direkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0