- SLUT PÅ SOMMARLOVET

- bris på bilder -
Åkte ju iväg i helgen så det är därför jag inte bloggat något. Min sista helg på sommarlovet spenderades i Stockholm med min fina älskling såklart :) Underbaaaaaaart O.o Idag började helvetet - skolan. Orkar verkligen inte men jag måste. Har inte gått så bra för mig dom senaste 2åren så jag måste verkligen satsa nu för jag ska ju börja ha betyg :'( Men jaja, idag var det chill dag, roligt att träffa alla igen som man knappt träffat. Careface jag vet ^^ Kom hem för en stund sen, slutade kl13. Ska gå och köpa lite godis snart och sen bara chilla. Senare runt kl17 blir det dans i Studiefrämjandet med gänget, pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0