- SKUMPARTY


- sommaren 2010 -
Var somsagt hos Kadi med Chesca och gjorde ingenting. Så Maribel kom dit så gjorde jag pannkakor till oss, mumma. När vi var klara drog jag och Maribel hem till henne för att duscha och fixa oss :) Tog spåret mot Folkparken där vart skumpartyt var. Fanns massa folk och vänner där borta. Hade iallafall roligt med Maribel bara att vi knuffa varandra i skummet så jag fick sår på ryggen och armen så jag börja blöda som en kossa. HEHE, tyck synd om mig.

Vi kom hem till Mari för ett långt tag sen och vi har inte gjor så mycket förutom att duscha, äta osv. Skulle kolla på film nu också men nejnej, pungkulan håller på att somna. Så typiskt Maribel haha, nu börjar hon snarka också. Ska också börja sova snart, är faktiskt skit trött. Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är kadriye för nåt? asså spansk osv..

2011-08-19 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0