- MITT SISTA INLÄGG

- francesca och konstig valerie -
Det här blir mitt sista inlägg innan jag åker! Nu är jag klar med allting, ska bara platta håret lite snabbt. Sen ska jag förbi stan en snabbis med mamma och lillebror. Halv13 tar jag tåget med lillebror vid resecentrum! Vi blir hämtade av pappa, hans faster och tjej vid Flempan sen åker vi direkt till kryssningen :) Ska bli så kul! Somsagt så kanske jag inte hinner blogga så mycket. Men jag hade faktiskt tänkt sluta blogga. Ska fundera över det nu medans jag är borta. Tycker inte om min blogg alls!!! Hatar den :/ Men jag ska inte sluta blogga helt, hade tänkt fixa en ny och bättre blogg! Men vi får se. Ha ett bra liv, pussar ♥

Kommentarer
Postat av: maddhpaddh

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) Kramis

2011-08-24 @ 18:41:33
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0