- MÅNGA KILLAR KOMMER VILJA FÖRÄNDRA HELA DIG MEN DEN RÄTTE KOMMER BARA VILJA FÖRÄNDRA EN SAK, DITT EFTERNAMN

min senaste kyss var med min bebis.

jag kan inte äta sjömat eller vad man ska kalla det.
jag ljuger när jag säger att jag inte bryr mig.
är det något jag är bra på så är det att leka pajjas.
jag tänder på muskler.
mina tjejvänner är underbara.

det sexigaste yrket är bartender.

jag brukar skratta åt mina egna skämt.
jag har insett att jag är lycklig.

jag brukar aldrig sminka mig längre eller sova med strumpor.

ögongodis är what?

i skrivande stund så håller mina ögon på att slockna.
det senaste någon sa till dig var '' hahahaha jag driver''
det sista du sa högt till någon var ''vet du vad? SUG KUK''
just nu känner jag saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0