- INTE TRÅKIGT

Lovar du att vara ärlig? kanske, kanske inte.
Du heter: valerie.
Smeknamn: har inget, men ibland kan nån säga valle.
Låt just nu: mike prosner - cooler than me.
Beroende av: massor, men bland annat kläder/pengar.
Vem behöver du mest just nu? ingen för stunden.
Vad tror folk om dig? har tänkt på det och jag vet inte haha, vill verkligen veta.
Stämmer det? .
Vad säger du för att imponera på någon? är bara mig själv.
Brukar du skratta för dig själv? haha för ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna sms? ''hallå''

Vad står det på ditt senaste skickade sms ? ''ok :)''
Vart bor du? norrköping, stan.
Trivs du där? helt okej.
Äger du några converse? aaAaAAaAaaAaAAAaa
Sprit, cider, vin eller öl? vin/cider (?)
Vad har du för mobil operatör? comviq.
Är du allergisk mot något? gräs HAHAH, och starka såser.
Hur svarar du i mobilen? ''hallå?''
Vem ringde du senast? älsklingggggg.
Vad sa den du senast pratade med i telefon? "sover du fortfarande? jag har hittat en jätte fin lägenhet i Haga nära mc. kanske tar den och då flyttar vi 1oktober. ska tänka på det. messa när du kommer hem.''
Tycker du om din pappa? nae, jag älskar honom.
Brukar du komma i tid? haha om jag sa ja skulle jag nog ljuga.
När mår du bra? när jag inte mår dåligt.
När blev du fotad senast? igår :D
Hur känner du dig nu? lycklig.
Vanligaste färgen på dina kläder? svart.
Vad tycker du om fötter? haha nej?
Är du smart? självklart.
Är du aktiv i skolan? när jag vill.
Vad saknar du? gamla tider.
Hade du en bra kväll igår?  sjuk men klockren. 
Favorit dryck på morgonen? jucie mmmmm.
När går du och lägger dig? när jag är trött.
Rakar du benen? aa, vem går runt med håriga ben haha? 
Är du blyg? som faaaan haha, när det gäller vissa saker bara.
Sysslar du med någon idrott? dancedancedancedance <3
Mail eller brev? sms ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? vet inte, kanske.
Har du spytt offentligt? vad betyder offentligt?
Är du nöjd med ditt liv? helt klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0