- HEMMA IGEN


Kom hem för ett tag sen och jag har inte gjort någonting. Vi fikade/käkade på Fräcka sen tog vi bussen till Vilbergen. Vi spelade minigolf och grejer haha, det var kul som fan!!!!! I början sög jag men sen blev jag bara bättre och bättre ;) Har bara spelat minigolf en gång innan men aja. När vi var klara där tog jag bussen hemåt och nu har jag tråkigggggt :) Ska iallafall snart gå och duscha igen, har blivit helt beronde av att duscha 2 gånger om dagen eller något. Det är sjukt haha. Anywayyyyy, sen ska jag fixa mig och dra hem till syster här under. Hon ska sälja massa kläder och grejer för ganska billigt pris, så det får man inte missa hähä :) Ha ett bra liv <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på frågestunden!

2011-08-07 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0