- GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN


- bild från kryssningen -
Vill börja med det här inlägget att säga grattis till en av mina underbaraste närmsta vänner :) Hoppas du får en fin dag älskling, love you ♥ Anyway, kom precis ut från duschen. Ska vänta tills mitt hår torkar sen ska jag börja fixa mig! Ska ut med Micki och några tjejer för att fira Micki :) Vi ska äta på kinaresturang tror jag. Skit länge sen jag åt kinamat, ska njuta av varenda tugga! Haha. Senare vet jag inte vad som händer direkt menmen.. Ska sluta skriva nu och fixa lite grejer! Bloggar kanske innan jag drar eller när jag kommer tillbaka hem. Puss på rumpan <3


Kommentarer
Postat av: Paulina♥

bra med, men vad gör du?? :P

2011-08-06 @ 20:54:26
URL: http://paulliiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0