- GODNATT

Har precis duschat och gjort inpackning i håret. Ska gå och lägga mig nu men ville bara säga att det kommer vara riktig dåliga uppdatering den här veckan :) Ska på 3dagars kryssning imorgon och resten av dagarna ska jag vara i Stockholm. Anledningen till att jag åker dit överhuvudtaget är för att min pappas underbara faster från Spanien hälsar på och jag har inte träffat henne på år! Så jag ska umgås med henne så mycket så möjligt. Men om jag kan så bloggar jag såklart ;) Sen ville jag också säga att.. Ni eller du som har frågor till mig, fråga dom på Blogresponse som jag har högst upp på min meny här på vänster sida. Tänker inte svara på era frågor förutom där! Så nu vet ni :) Godnatt, så hörs vi när vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: francesca

weona du får ha det så roligt i stockholm, jag älskar dig <3

2011-08-24 @ 01:38:06
URL: http://francescamunoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0