- FRÅGOR FRÅN BLOGRESPONSE

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

vad heter din kille beskriv han hur länge har ni vart tsm och hurn ?

han heter joan och vi har varit tillsammans lite mer än en månad. hur vi blev tillsammans vet jag inte rikigt hehe, vi lärde iallafall känna varann genom en kompis sen började vi snacka och träffas i ungefär lite mer än 2månader och sen blev vi tillsammans bara sådär.

e din kille snygg ;O

vad spelar det för roll? jag älskar honom för den han är.

vem strula du med sist ?

min pojkvän? haha.

vilka är dina 2 närmaste

francesca och maribel :)

vad betyder oskuld?

när man inte har haft sex.

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ok ingen fråga !!,,

2011-08-18 @ 11:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0